mandag 28. juli 2008

Jeg var ute på en bloggrunde i kveld og fant en "give away" hos Carolyn på Ohio Quilter.

Hun gir bort 4 fat quarters. Jeg fant ut at jeg snart har hatt 100 innlegg på bloggen min, så da får vel jeg feire med en "give away" også . Men det må bli litt kaldere før jeg klarer å tenke ut noe!

I was blogging around tonight when I found a "give away" at Carolyn at Ohio Quilter. She is giving away 4 fat quarters. I found out that I will soon have 100 postings on my blog, so then I thought I would have a "give away" too. But the summer weather has to cool down a little before I can think on anything!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.