tirsdag 3. juni 2008

Sokker / Socks


Jeg fikk et nøste Opalgarn fra min hemmelige venn på Trådsnella i mai.
Først strikket jeg et par av Laura Gallagher's Fluted Bannister sokker.
Det var første gang jeg prøvde og strikke etter engelsk mønster. Og det gikk
greit, så det blir nok ikke siste gang, så mange fristende mønstre som ligger
og venter på nettet!
Så et par babysokker etter oppskrift fra Bendix Garn. Og tilslutt et par mini
bokmerkesokker. Enda er det litt garn igjen, så det blir nok fler bokmerkesokker,
morsomme som smågaver. Syns jeg fikk mye fint ut av garnet!

I got a ball of Opal yarn from my Secret friend on Trådsnella in May.
First I knitted a pair of FlutedBanister socks by Laura Gallagher.
It was the first time I tried to knit from an English pattern. And it went
well so I don't think it will be the last time, there are so many exciting patterns
waiting!
Then a pair of baby socks from Bendix Garn. And at last a pair of mini
Bookmark socks. I still have a little yarn left so I think there will be
more Bookmark socks, they are nice as small gifts. I think I got much nice
from the yarn!

3 kommentarer:

  1. Kjempefine sokker, men litt varm nå om dagen. Men det kommer tider da det er godt å ha varme sokker. Koselig å "besøke" deg, og se på bloggen din.

    SvarSlett
  2. knitting is a mistery for me!
    very very nice and warm
    higs

    SvarSlett
  3. Heisann. Her kommer ei lita helgahelsing fra meg. Vi har sol og varme, og det resulterar i lite handarbeid.
    Klem fra Ronille

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.