mandag 12. mai 2008

Flere vesker! /More bags!


Det er morsomt når det en syr også faller i smak hos
ungdommen! Kjæresten til yngste sønn syntes
Hobo-veska var fin, og sånne farger hun bruker mye.
Så i kveld har jeg sydd en til henne nesten maken til den første.
Og da jeg først var igang ble det en liten sminkepung av restene
også. 

It is nice when also the young people like what I am making!
My youngest son's girlfriend liked the Hobo bag, it was that kind
of colors she use. So tonight I have made one for her too, almost
like the first one. And from the scraps I made her a small
make-up bag too.

4 kommentarer:

  1. Lovely the 2 bags!
    Kind regards,

    Sonnja, from the Netherlands
    Beertje Zonn

    SvarSlett
  2. Hei fant deg på en italiens blogg :-)
    Flotte vesker du har laget.
    Her i nord går det med snø byger i dag:-( så det er fint sy maskin vær
    Ha en kreativ uke:-))

    SvarSlett
  3. great gift for her..it's cool and trendy!! no doubt

    SvarSlett
  4. Heisann! Kom over bloggen din via Norsk Strikkeforum!
    Flotte vesker du har laget. Likte både fargen og fasongen på hobo veska di!
    Originale votter litt lenger opp forresten! Kjempegøy! Kanskje jeg skal ønske meg sånne til jul?

    (selv om jeg har årtofjørti votter fra før av... *plystre*)

    SvarSlett

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.