fredag 18. april 2008

Prosjekter under arbeid / working on projects


Det har ikke blitt så mange ferdige produkter i det siste så jeg tenkte jeg fikk legge
inn et bilde av et prosjekt under arbeid. Dette er en vott som jeg strikker i vottealong
Trådsnella.  Den er veldig morsom å strikke. Strikker med Eddagarn og pinner 2,5.
Jeg ville aldri ha begynt på votter i så tynt garn på eget iniativ så det er morsomt når
man får en utfordring. Holder også på med et par sokker. Og jobber med et hemmelig
gave til Chiara i forbindelse med Pay it forward. Etterpå skal jeg lage noe til IngerLise.
det er fremdeles en ledig plass på Pay it forward listen min, så meld dere på hvis dere
har lyst.

There has not been so many finished products lately, so I will share a picture of a project
I am working on. I am joining a Mitten along at Trådsnella. It is very fun to knit. I am
knitting with a thin yarn on needles 2,5 . I would never started on mittens with  such thin yarn on my own, so it is fun to get a challenge. I am also working on a pair of socks.
And I am working on a secret gift to Chiara on Pay it forward. Then I shall make something for Inger Lise. There is still open for one more on my Pay it forward list, so come on if you want to join.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.