torsdag 14. februar 2008

Morsdag

 



 Søndag var det morsdag og jeg fikk dette flotte eføyhjertet. Jeg sa 
også at jeg ønsket meg noen noen flere knappenåler.
Og da laget min kjære denne nydelige boksen i papp og la en eske 
knappenåler inni. Det er ikke bare jeg som er kreativ og driver 
med hobbyer her i huset!
Last Sunday it was Mother's day in Norway and I got this nice Ivy-heart
I also said that I could wish some more pins. Then my dear husband had
made this beautiful box and put the box with pins into it. It is not only me
that is creative and doing hobbies in our home!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Thank you all for commenting! If you are an anonymous commenter please sign with your name. Takk for alle kommentarer! Hvis du er anonym kommentator så vil jeg gjerne at du skriver navnet ditt.